Lumivie Set Mary Kay Untuk Mencerah

๐Ÿ’–Kelebihan Lumivie Set Mary Kay๐Ÿ’–

lumivie set mary kay

Setiap orang mesti nak kulit cerah muluskan. Ieja pun dulu macam tu jugak. Kalau tengok orang kulit cerah nampak macam cantik je. 

Tapikan tau tak sebenarnya cerah tu tak semestinya cantik. Kalau ceah tapi muka berjeragat, berjerawat tona pun tak sekata pun tak best jugakkan. 

Sebab tu ramai wanita yang sanggup mendapatkan kulit yang cerah dan menyakatakan kulit  sehingga sanggup mengabaikan keselamatan sesuatu produk tu. Ada yang sanggup ambil pemakanan yang boleh menyebabkan buah pinggang rosak, ada yang sanggup guna skincare yang tiimbang kilo asalkan dapat kesan mencerah yang cepat. 

Tak salah nak cerahkan kulit muka, tapi yang salahnya bila kita salah memilih produk. Mengambil ringan keselamatan sesuatu produk tu.

Dalam memilih skincare ieja memang akan cerewet sikit. Sebab muka kita bukan boleh disorok2. Macam kaki dan badan. Dan pemilihan juga mestilah yang selamat dan sangat2 memilih produk yang botani. Sebab botani ni selamat digunakan berbanding yang tinggi chemichal. 

Pilihan ieja untuk mencerahkan kulit ialah dengan lumivie set dari mary kay. Mary kay pun memang kita dah tahu kekuatan produknya. Antara kelebihan produk mary kay ni ialah


๐ŸŒบ 2% company skincare yang ada R&D
๐ŸŒบ Ada produk guarantee 90 days
๐ŸŒบ Top 5 beauty produk
๐ŸŒบ Botani 
๐ŸŒบ Bukan produk pengelupasan
๐ŸŒบ Harga sangat berbaloi kerana tahan 6 hingga ke 8 bulan
๐ŸŒบ Dah 57 tahun  dipasaran dan di 35 buah negara
๐ŸŒบ Produk berkualiti
๐ŸŒบ Produk diuji secara klinikal dan diuji keatas manusia dan bukan haiwan

Mestilah nak confident dengan produk dahulu dan pastikan ia selamat.

Siapa Yang Sesuai Guna Lumivie Set Mary Kay ni


Bila dah tau produk ni selamat kita mesti nak tau siapa yang sesuai guna produk nikan. Lumivie set ni sesuai untuk mereka yang:-

๐ŸŒบ Berusia 20 tahun keatas
๐ŸŒบ Mereka yang mempunyai masalah kulit kusam
๐ŸŒบ mereka yang mempunyai masalah tona tak sekata
๐ŸŒบ Mereka yang mempunyai masalah jeragat
๐ŸŒบ mereka yang ingin kulit nampak cerah dan segar

Sebab tu ieja guna gunakan lumivie sebab ieja memang ada masalah tona tak sekata dan kulit kusam. Dan of course nak cerahkan kulit.  Alhamdulillah ia berkesan dengan ieja. Bukanlah dapat cerah putih gebu macam janna nick tu. Tapi nampaklah perbezaan dengan kulit ieja sebelum ni yang nampak gelap. Tak boleh nak samakan skin kita dengan skin orang lain. Orang tu memang dah keturunannya cerah dari kita. 

Antara lumivie set ialah



๐ŸŒบ Lumivie foaming Cleanser - membersihkan muka dari sebarang kotoran. Memang bila guna tu rasa bersih sangat muka 

๐ŸŒบ Lumivie essence water - Teksturnye cair sedikit dari serum tapi pekat sedikit dari toner. Bila pakai rasa sejuk je dekat muka. Mampu membersihkan muka dengan bersih dan memberi kelembapan yang optimum

๐ŸŒบ Lumivie Intensive serum - Serum yang sangat moist dan  tidak melekitkan. Mampu mencerahkan kulit dan menyekatakan tona kulit muka

๐ŸŒบ Lumivie moisturising cream - Memberi kelembapan pada kulit dan bantu untuk kulit nampak lagi cerah. Moisturizing cream ni tidak membuat kulit kita merasa kering atau mengelupas seperti cream mencerah yang lain.

๐ŸŒบ Lumivie black sheet mask - Mask ni sangat best sebab 1 sheet mask ni bersamaan dengan 30ml serum. ia dapat dilihat keberkesannannya selepas menggunakannya terus.

Kandungan Utama Lumivie

๐ŸŒบ Binchotan Charcoal : Hebat dalam proses melembap dan menghidratkan kulit
๐ŸŒบ Black Pearl : Membantu meningkatkan daya tahan kulit serta menguatkan.
๐ŸŒบ Opti- Bright Complex : Hebat dalam menentang masalah kulit kusam dan tona sekata
๐ŸŒบ Samphire : Berfungsi menyimpan dan memegang kandungan air dalam lapisan kulit

Best sangat lumivie set. Walaupun ia untuk mencerahkan kulit tapi ia tak de pengelupasan dan tidak rasa kering seperti ada sesetengah krim mencerah yang lain. Ia amat menyihatkan skin kulit muka kita dan disamping memberi kelembapan yang optimum.

Kalau uoll nak cuba pun boleh. whatsapp je ieja. Nanti ieja akan bantu uoll dapatkan skincare yang mana yang sesuai dengan skin uoll

Love๐Ÿ’•
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah



0 komentar:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Popular Posts